.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

21 May 2009

Hari pertama akuhujanrindu

Assalamualaikum..
Di kesempatan yang pertama kali ini,aku bersyukur kerana tercapai juga impian aku untuk
memiliki blog sendiri .Untuk memulakan blog ini banyak juga halangan yang aku hadapi
kerana aku tak tahu sangat untuk membina blog sendiri.Tetapi aku banyak membuat rujukan
di internet dan terima kasih kepada blog-blog yang pernah aku lawati sebelum ni.Rasanya
tak perlu la untuk aku sebut blog-blog tu buat masa ini.
Dan salam perkenalan dari akuhujanrindu,semoga ada yang sudi untuk melawati blog aku
ini.Untuk pengentahuan semua aku akan cuba sedikit demi sedikit untuk memperbaiki mutu
penulisan mahu pun laman blog aku ini.Harap segala kekurangan tidak menghampakan
semua.Dan kepada yang mengentahui dan ingin membantu saya berbesar hati.

No comments:

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.