.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

02 July 2010

DuRiaN Oh DuRiaN


ni aku ambik pic kat kip Mart tampoi

N3 kali ni kisah durian punya citer...dah 2 hari aku sakit kepala sapa la punya angkara bawak durian makan kat pejabat....nak makan,makan jer kat rumah...ni nak belanja orang makan durian pun sampai wat naik pejabat...

Dia punya bau 3 tingkat pun tak hilang  dan 2 hari juga la aku sakit kepala...aku ni memang jenis tak boleh bau durian ni memang grenti sakit kepala aku...kat umah aku pun kalau ada yang nak makan depa ena pastikan habis dalam masa satu hari dan kulit mesti buang cepat-cepat kalau nak lagi kejam depa kena makan kat luar rumah...

Durian ni dah maca tak ikut musim asyik berbuah jer....aku yang sengsara akhirnya...

Post a Comment

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.