.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

27 February 2011

Ahli KeLuArGa Baru SaYa...

Assalamualaikum....

baby ahli keluarga aku yang terbaru...yang dilahirkan pada hari Jumaat 25/2/2011.Syukur my wife selamat melahirkan baby seberat 3.5kg...

Tapi buat masa sekarang baby aku ni kena tahan kat wad yg berlainan dengan my wife kerana ada demam dan selesema sikit semasa dilahirkan...dan apapun papa harap baby cepat sembuh dan mama tak sabar nak nyusukan baby tu....

Abang Haizi nga Abg heykal tak sabar nk menatap wajah aadik dia buat kali pertama,maklumlah hospital tak bagi budak bawak 12 tahun masuk melawat...susah jugak mcm gitu..

Setakat ari ni demam dah tak der cuma tinggal selesema jer sikit...

 ni la aksi pertama dia..


Harap mendoakan kebaikan untuk saya sekeluarga terutamanya my wife n new baby nih...


3 comments:

eynda said...

Tahniah!! Comelnyer... :-)

Unknown said...

terima kasih kak....

sahabat gunung said...

Allamdulillah...moga jadi pewaris perjuangan ayahnya....

Saya doakan agar anak saudara berjaya dalam di kemudian hari

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.