.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

15 February 2011

HaDiaH bEsDaY HAizi...

Aksi-aksi hero apabila mendapat basikal baru sebagai hadiah di hari lahir yg ke5 tahun....





tu la untung anak2 zaman sekarang semua benda senang dapat.....masa aku kecik2 dulu jgn harap la nak dapat semua nih...al maklumlah mak ayah aku dulu kerja kampung jer...bukan senang nak cari duit tuk beli benda  yang amat mahal pada mereka di waktu itu...

Namun aku tetap bersyukur dikurniakan mereka berdua...jadi aku tak nak apa  yang terjadi kepada aku akan turut terjadi pada anak2 aku juga...

Untuk kita berubah dan keluar dari kepompong yg sama kita mesti berusaha dgn menimba ilmu dan berjaya merubah segalanya....

Amin....



No comments:

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.