.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

12 September 2010

ActIon RaYA

Salam buat semua ni adalah sebahagian gmbr yg sabar aku tunggu nak upload,diantara kemeriahan raya pada tahun ni.Semua ahli keluarga aku berkumpul dimana aku 8 beradik dan 20 orang anak buah...apa lagi rumah jadi riuh rendah...

Menu raya pada tahun ni ada buat Nasi dagang,lemang,masak lodeh,ketupat,nasi impit dan ada la bermacam-macam jenis kuih raya...
 haizi,aku,wife n heykal
 haizi,aku n wife
 aku n my wife
 Adik2 dan anak buah aku

Diantara sebahagian coretan hari Raya tahun ni...banyak lagi gambar tapi lambat sgt nak upload jadi sebahagian sajer yg mampu aku letakkan...

Gambar yang selebihnya sila ikuti laman fb aku heheheh kalau nak tengok..jgn lupa add sekali ok.

2 comments:

Admin said...

(◕‿◕)
slamat ari raya,
ati2 djlan raya..

Unknown said...

slmt ari raya juga tuk awak.....heheheh

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.