.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

15 September 2010

KeK RAya...

Salam....sempena raya ni adik aku baik Hati nk Sponsor 2 bijik kek tuk anak2 buah dia makan...Aku apa lagi mintak la kek Secret Resepi yang Blueberry tapi bukan rezeki aku.tgh duk sibuk hari raya kedai kek Secret Resepi baru nak kemas2 kedai...jadi melepas la hajat nak rasa kek tuh...

Tapi tak per dapat rasa kek lain pun sodap juga...timer kasih pada adik aku yang sudi sponsor...kek tuh..

 Anak-anak aku yg terawal nk rasmi kek ni
 dah tak sabar nk nyanyi lagu besday...
 kek kegemaranku kek coklat..

Putera Qhaliff Eusof tgh action potong kek(anak buah Aku)


1 comment:

Admin said...

salam iduladha
buat awk skeluarga..

sye pn ske kek cklat!

^^<

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.