.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

24 November 2009

MeManG BeRoKBand LAh...celcom

Salam ni entry nak kondeng pasal broadband aku la ni...dah banyak kali aku call asyik² jawapan yang sama yang tak logik,dan staff mereka macam dah diajar dengan jawapan yang sama.
Masaalah yang aku alami dengan celcom broadband ni 2 jer...satu line asyik terputus dan satu lagi dia ada limit la...dia bagi 5 gb jer tiap bulan.

Dulu masa aku nak daftar tak bagi tau pun ada limited kalau nak download apa²....dah sah kena tipu hidup²..
Apa yang bagus sumer pun sama jer la...aku rasa kalu pakai yang lain pun...sebab negara kita bukannya mencapai kelajuan macam negara maju lain kat Asia kan..contoh yang paling dekat Singapore la..jauh lagu laju pada kita serve internet dia orang.

Nak di potong ada ikat kontrak....apa yang boleh buat sabar jer la.......


3 comments:

Anonymous said...

yup..begitulah..hakikatnye

nita said...

saye pon terkena gak..

bila dapat bil pertama baru tahu UNLIMITED tu sebenarnyerr tak wujud pon..

LIMIT to only 5GB per month..

:(

Anonymous said...

nasib baik aku pakai tenet free
laju plak tu
hehe

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.