.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

26 November 2009

MAk RaYA KorbaN ni TAk DApaT BaliK

Salam untuk semua...n3 kali ni just nk ucapkan SElamat HAti RAya AidilAdha/Korban kepada semua....dan untuk mak aku juga kalau terbaca la...hehehee mana ada mak aku nak main tenet ni kan...
Apa pun aku tak dapat balik raya korban tahun ni...hehehe wah hal tahun lepas pun tak balik gak...mmg mula nya niat aku n wife nak balik tapi last last tak jadik balik lak...atas sebab² yg tak dapat dielakkan walaupun dapat ditepis hehehhe..
Almaklum lah kan..kg aku tu jauh nun di pantai timur dan aku lak sekarang duk kat jb takut nanti banjir ditengah jalan walaupun boleh lalu ikut tepi jalankan..........
Walau apa pun tu bukan alasan sebab aku tak balik....sebab utama yang aku tak jadi balik kita adik beradik yg duk kl tu ada yang tak dapat cuti jadi mungkin awal tahun baru dapat balik...cian mak aku dia wat korban 1 bahagian...tahun ni, nak wat kenduri tak jadi..la...
Apa pun kami tetap tebus balik nanti dengan wat kenduri kesyukuran bila kami semua balik nanti.......kenduri coz adik aku nak dapat baby da.........
LAst wish happy raYA KOrban day pada semua... apa punya ayat daaa..............

7 comments:

balqissy said...

salam aidil adha. xleh balik, call mak okeyh

kawie2020 said...

selamat hari raya korban.. walau x balik smpikan salam atau tanyakan khabar mak dikampung supaya sejuk hati mak kita...

Unknown said...

Salam Aidiladha. Babah doakan semuanya selamat.

Unknown said...

salam aidiladha..walaupun dah lama dah :D

norhaizan said...

salam belated aidilahda..heee..tak balik raya pon gaji mesti double triple kan

KizZ said...

Salam Kenal..

Kalau sudi,jenguklah blog kiz at
www.kizgarden.blogspot.com

follow kiz juga tau...

TERIMA KASIH

Hazrey said...

Salam bro.

Blackberry storm sangatlah tak best sebab it was released in a rush, dan recently they launched Storm 2. Tapi dengar it will be in Malaysia sometime in Jan or Feb.

Aku pakai Bold 9000 dan lebih baik dari curve, sebab it is 3.5G. And it is bloody fast.

So, forget storm walaupun nampak gempak sebab touch screen. Ada complaint that bila kau tekan certain menu, lain yang depa bukak. Tongong tak? Haha. So toksah beli storm, but if you are going for blackberry, choose bold 9000.

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.