.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

24 December 2009

KaD KaWIn

Salam buat semua....ni dah kira penghujung tahun dah...kiranya dah nak abis jugalah majlis kawin dikalangan sahabat-sahabat kita agaknya.
dan semalam aku saja jer tengok-tengok balik koleksi kada jemputan kawin yang aku terima dan aku simpan.......Ada berbagai-bagai jenis dan saiz yang bolih kita dapati sekarang ni...Dan bisnes buat kad kawin ni agak lumayan jugak la agaknye yer...
Aku juga snap kad jemputan kawin aku dulu² dan aku juga snap best friend aku punya kad jemputan dia.........
koleksi kad jemputan
ada bermacam-macam jenis
ni la best friend aku Bad n Mar
hehehe ni yang aku punya dulu simple jerk
Rasa macam sekejap jer masa berlalu...tapi kad masih still simpan buat kenangan..........


3 comments:

AMOI KUSUT said...

taw xpew..
byk glew jmputan kawen kn..
smpai tpkse nk pilih g yg yg mn..
sbb da8 yg same..

cantek ur wedding card..
simple n nice!

Anisa said...

wa~cantek la~~

IxoR@ said...

bagus...buat koleksi....

boleh wat idea....

sebaiknya yg simple...

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.