.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

31 December 2009

2010 dan 101 taHniAh Wei

Salam buat semua di penghujung tahun 2009 ni ramai yg buat n3 untuk ketibaan tahun 2010,jadi aku pun buat juga la kan... bila duk tiba tahun baru baik tahun hijrah mahu pun masihi pasti ada yang duk sibuk pasang azam baru...tapi pastikan azam yg lama tu tercapai kalau tak tu...sambung jer azam yg lama tu sampai tercapai...
Kalu nak di fikirkan kenapa kita manusia ni semua ada azam masing² sebab nya kita setiap manusia ni mesti mempunyai sesuatu yang diingini seperti untuk menambah baikan dalam diri kita ataupun kehidupan kita seharian.
Dan satu lagi dengan azam yg kita tanam juga dapat membantu kita memcapai kejayaan..dan walau apa pun yg kita azamkan kita lah juga penentu kejayaan mahupun kegagalan.
So salam tahun baru dari Aku.....untuk semua.


Hehehe ni pic kat bwh ni sebagai penutup 2009 blog aku dah punyai 101 followers dah...capai juga hasrat aku semoga followers aku capai 100 keatas sebelum tiba 2010....terima kasih kepada followers kerana sudi layan blog aku yg tak seberapa ni...


Azam tahun depan harap lebih rajin update blog dgn bermacam idea la....


Post a Comment

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.