.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

12 January 2010

FaCeBOOk punYa HAl

Aku dah lama dah wat facebook ni..tapi jarang update..sebab tak ramai kwn yg aku kenal pun..tapi sekarang ni dah ramai budak² opis yg dah ada facebook ni..jadi makin aku layan la benda ni...kita orang wat satu topik pastu...sumer duk komen...ngutuk² lagi haaaa...
Sapa yang terkena tu...timer jer lah...dlam pada tu ada juga jumpa kwn² lama masa belajar dulu²,tahu-tahu ramai yg dah kawin dan dah ada anak dah pun...


Apa pun jadikanlah ia sebagai wadah untuk menghubungkan dan mengeratkan silaturahim.....sesama kita.
Post a Comment

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.