.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

24 July 2009

YasiN DaN PaGi YanG HuJaN

Semalan aku menghadiri majlis bacaan yasin dah tahlil di rumah jiran aku...
Pada minggu lepas giliran rumah aku sebagai tuan rumah.Alhamdulillah kumpulan yasin Taman aku kira aktif la,selama dah hampir 3 tahun lebih kami bergiat aktif membaca yasin dan tahlil secara bergilir-gilir dari rumah ke rumah.

Selepas bacaan tu kita pun ada la sediakan jamuan,Tapi sory jamuan yang aku sediakan untuk kumpulan yasin tu tak di ambil gambarnya...

Tapi menu jamuan rumah aku pada minggu yang lepas Nasi Lemak ayam goreng berempah,Laksa Penang,bermacam-macam kuih muih ada yang wife aku buat dan ada yang jiran-jiran bagi.macam gitu la rutin kami setiap malam Jumaat.

Penat tu memang penat dari pagi sampai pukul 1lebih pagi baru settel semuanya,pinggang mangkuk dan segala periuk belanga siap di basuh baru boleh tidur,sebab esoknya kita dah nak kerja...





Ha yang tu la keadaan jalan jem pagi tadi,asal ada hujan sikit jer jalan pun boleh jem,dah sudah nya aku terkewat 12 minit pagi tadi....
Ni jem baru nak keluar dari Taman rumah aku ni,belum lagi kat jalan utama nak menghala ke Bandaraya Johor Bharu...
Post a Comment

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.