.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

09 September 2009

090909

Salam untuk semua rakan blogger sekelian,N3 ana yang ke2 kalinya untuk hari ini hehehee ramai di antara blogger yang ambil kesempatan membicarakan tentang angka 090909.

Apa ada pada angka itu pada sesetengah orang kan,dan ada pulak sesetengah orang yang cukup bermakna dan penting tentang sesuatu angka.

Pada tarikh yang unik macam gini la kita dapat tengok dan dengar ramai orang akan abadikan tarikh ini dengan kehidupan peribadi masing² kan.Ada yang nak buat kenduri kawin ada yang nak buat majlis pertunangan dan sebagainya.

Dan itu terpulang kepada individu la..pada ana sendiri pun ana ada juga mementingkan tentang sesuatu angka,sebagai contoh no keta,moto dan handphone kalu boleh kita nak yang cantik².

Dan bagi yang abadikan tarikh 090909 hari ini untuk sesuatu majlis dan sebagainya,angka ini akan berulang kembali pada tahun 2109.Lama tu mungkin masa tu dah tak ada kot..hehehe..

Apa ada pada angka itu terpulang kepada setiap orang untuk menilaikannya.Dan pada yang memilih tarikh hari ini untuk apa sekali pun ana ingin mengucapkan tahniah!!!!!!!!.

Ni extra note:Terima kasih pada wafda yg beri komen terlupa nak ckp yg wat kenduri kawin tu bukan org Islam
tapi orang bukan islam la maklum la ni kan bulan pose,coz masa ana nak pegi kerja
semalam diorang siap pasang khemah sebab nak daftar kawin sempena 090909.
Post a Comment

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.