.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

30 September 2009

SeLeKSi RaYA 2009

Salam Aidilfitri dari ana sekeluarga.Alhamdulillah ana dan keluarga selamat sampai di Johor Bahru pada malam Sabtu setelah dalam perjalanan selama 13 jam setengah,lebih setengah hari perjalanan kami.Dek kerana banyak kerja kat opis hehehe ana tak berkesempatan nak wat N3 dan hari ini baru ada kesempatan.

Gambar² dibawah adalah serba sedikit wajah² kami berhari raya bersama.Semasa Perjalanan pulang ke kampung halaman saya di Kota Bharu Alhamdulillah tiada apa² masaalah dan perjalanan kami pun lancar tanpa ada kesesakan jalan raya.

Tapi semasa dalam perjalanan kami ternampak 3 kemalangan yang berasingan,dan keadaan kereta boleh dikatakan semuan nya hancur dan macam mana nasib masing² pun tak diketahui kami.Dan doa kan agar semuanya selamat.

Dan buat pertama kali nya juga balik kampung kali ini ana hanya duduk sebelah jer yang bawak keta ialah sapa lagi kalau bukan wife ana la...Sebelumnya bukan tak harap dia bawak ,tapi keadaan yang tak mengizinkan anak kecik lagi dan tak nak duk sendiri naka nga mama dia juga....


ni la haikal yang muka blur muka dia
dah lama sikit baru dia ceria budak ni ni sewaktu dlm perjalanan tido memanjang
ni si haizi lak wat mula blur dia tu
ni la salah satu mercun yang kami main
masjid Jerteh kami singgah solat zuhur
ni haikal tido lagi penat tuh
ni la kisah depa berdua ceria dalam gundah kot
apa la yang dia tengok tu
ni la driver saya masa balik kampung
ok tak pasangan ni
ni jer la gmbr kami bersama anak² asyik nak main jer
Dan raya kali ni amat ceria sesangat heheh kami mercun sakan,Adik ipar aku la kaki beli mercun dan macam sambut hari merdeka terang satu kampung,dan penuh semua keluar nak tengok.tapi memang best la dan cantik sesangat tapi sayang gambar ada yang amik tapi tak menjadi.


Post a Comment

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.