.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

23 June 2009

KisAh BaJu CintA

Seorang ibu mertua (berumur lingkungan 50an)datangmenziarahi rumah anak menantu perempuannya yang baruberkahwin. setelah membunyikan loceng, si mertuaterkejut kerana mendapati menantu perempunnya yang membuka pintu tanpa seurat benangpun dibadannya.

tanpa di tanya, si menantu berkata "saya sedangmenunggu suami saya pulang dari berkerja!"."tapi kau telanjang !!!???" marah si ibu mertua.

"ini BAJU CINTA saya" balas si menantu"BAJU CINTA ??" kata si mertua kehairanan"ya, suami saya menyukainya, saya juga begitu senangMEMAKAInya"

"saya harap mak dapat balik dulu sebelum suami sayapulang keran tentu suami saya nanti akan berasa malumelihat saya memakai BAJU CINTA ini di hadapan mak"pinta si menantu.

Si mertua faham kehendak anak menantunya.Dalamfikirannya mungkin itu cara terbaru si isteri melayansang suami.Di dalam perjalanan pulang si mertuamendapat idea ... fikirnya dengan mengikut cara anakmenantunya, sudah tentu dia dapat mengeratkanhubungannya dengan suaminya yang sudah berumur.

Sesampai di rumah, si mertua tadi menanggalkan semuapakaiannya, mandi, berbedak dan memakai minyak wangi sewangi wanginya. kemudian si mertua tadi pun menunggu suaminya pulang dari bekerja.

Tak berberapa ketika suami si mertua tadi pulang,dengan bangganya simertua tadi menayangkan tubuh badanyang tanpa seurat benang kepada suaminya. (dengan gaya ala marilyn monroe)

"kenapa dengan kau nie ... dah buang tebiat???" marah sisuami tadi.

"ini lah BAJU CINTA bang" kata si mertua tadi,
"hah? BAJU CINTA???" soal sisuami sambilmemandang dari atas kebawah.seketika si suami tadi menambah
"KENAPA TAK SETERIKA DULU ??? NAMPAK SANGAT KEDUTNYA"


Note: cerita ni sekadar dibaca jer jangan ada yang nak try pulak buruk oooo...

No comments:

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.