.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

07 August 2009

KatA² SmS

Assalamualaikum

N3 kali ni aku nak kongsikan sms yang aku dapat dari kawan aku Arul...Alah sms sebagai renungan sesama kita.
Sudah menjadi lumrahkan diantara dengan kecanggihan yang ada melalui handphone kita pun dapat buat bermacam-macam benda dan salah satu darinya ni la yang aku dapat hari ni.
Dah satu kemestian juga bila nak tiba atau pun dah tiba bulan ramadhan ataupun Syawal kita pasti akan dapat berbagai sms untuk mengingatkan kita tentang kelebihan sesuatu bulan tu kan.
Hayatilah petikan yang aku terima ni sebagai renungan:
Sentiasalah setting NIAT,
upgrade kan IMAN,
download kan SABAR,
serta uploadkan USAHA,
delete DOSA,
update DOA dan topup ILMU,
agar kita sama-sama lebih hampir pada ALLAH...

Post a Comment

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.