.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

06 August 2009

PelaN TaPaK SuRau

Assalamualaikum

Hari ni aku rajin sikit nak conteng² kat blog ni,bukan apa pun saja tgh boring ni.Aku baru jer siap buat lakaran tapak cadangan untuk surau kat taman tempat aku tinggal ni.Al maklum la kan aku ni dilantik sebagai bendahari kat taman aku ni.

Bukan ada kena mengena pun tapi disebabkan aku kerja kat jabatan ukur so aku boleh tau la kat mana kawasan tanah yang digezetkan untuk membuat surau mengikut perancangan pemaju...

Bukan apa pun selepas bertahun dah kita orang mendiami bumi Taman Uda Utama,rasanya dah sampai masa nye kami semua memerlukan sebuah surau untuk di jadikan tempat kami berjemaah dan meneruskan segala aktiviti keagamaan di satu tempat yang tetap dah selesa.

Aku terpaksa siapkan lakaran ari no coz malam nanti kita ada sikit perbentangan sesama AJK selepas selesai bacaan Yasin dan Tahlil.



Lakaran ni aku abstrak kan dari Pengkalan data kat opis
aku ni dan aku editkan pakai Power point jer.


Yang ni pulak aku buat pakai Autocad mungkin
ada sesiapa yang lebih handal dari aku kan.

Sorry ek ni belum final lagi ,so wat simple² jer dulu.Dah kalau final nanti baru buat kasi chantek.Semoga apa yang kami harapkan menjadi kenyataan.


No comments:

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.