.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

24 August 2009

SaJa NaK mENcUBa

Assalamualaikum...
Sory la kalu ada yang tak suka dengan entry kali ni,aku saja jer nak mencuba mana tahu kan kalau nak dijadikan rezeki raya untuk aku dan family.Aku pun join la benda ni cuma RM5 jer.Dan kalu tak der rezeki pun tak kisah la sebab rugi RM5 jer kan.Aku terpengaruh bila tengok dah ramai rakan-rakan blogger yang join dan ada yang dah dapat hasilnya pun.So sapa-sapa yang berminat boleh la klip kat DANARAYA.COM,semoga sama-sama kita dapat duit lebih...hehehe dan sama-sama tolong menolong sesama blogger juga.

5 comments:

Suzana Ikram said...

mmg bagus.. mari kita ramai2 kita mencubanya.. berbaloi2...

dh lama join dh..

Unknown said...

saya terikut awak punya la ni..hehee

Firol said...

PELAKAR..
KOMBINASI 4 BLOG PENULIS SEBELUM NI...SEGALA CERITA DISELIT SEDIKIT MISTERI,KELAKAR,SEDIH,MARAH SIKIT...tapi purata bacaan ringan yang tak menyakitkan kepala

SETAKAT NI RAMAI YANG BOLEH MENERIMA...

bG said...

ajar aku bro.. hehe

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

lima hinggit.. emm duit juga la tu....

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.