.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

24 June 2010

PeNat Nak MeLayAn prA Audit 5S

Salam....hari ni dan semalam memang memenatkan..kerana duk buat persiapan tuk pra audit 5s...yang semalam lagi ler malang tengah duk layan kerja pasal 5s tetiba jer pihak pengurusan Ambang Wira duk wat pengumuman kepada rakyat jelata Wisma persekutuan JB sila alih kereta Air sudah naik(banjir la tu senang citer) Hujan turun dengan lebatnya...

Dan aku terpaksa redah banjir nga keta aku yang baru tu...dah ler auto mampus tgh jem dalam air nasib baik aku start hidup balik...dah kena hantor checking balik dah...

Dan pasal audit 5s ni memang penat duk kejar-kejar nak siapkan pasal laporan la itu la,ini la....memang penat wei...walaupun pra audit jer...

tapi agak gumbira jugak ler kerana tak banyak benda yang diorang tag untuk dperbaiki walaupun ada yg kami kena betulkan...

Tu gambar dibawah diantara separuh hasilnya tapi banyak gambar yang baru aku tak upload lg dlm pc..


 ni meja aku punya ni apa mcm ok tak..


Yg atas tu laci dan kotak fail tuh...


ni la hasil laci kami...beli kat EKEA tu...


rak fail aku yg dah kemas pd yg dulu-dulu..


Tu la rupanya org yg dtg audit unit aku...


yg nik cik man ajk tangkap gambor...bersama kuncu-kuncunyer..hehehe


Ng dah kena audit....dah tahu kemas dah sekarang yer...


ni meja aku lagi nih....



yang ni masa tgh kelam kabut duk tgh setting ni...


yang ni pun sama tgh berserabut lagi nih...


ni gambor masa duk sibuk mengecat nih...sepah tuh...


ni ler hasil kerja tangan seorg lelaki(aku ler tuh)


yg ni pun sama aku yg buat ni wei...


Semoga kami warga Jupem Johor berjaya dapat sijil 5s yg dijangka Hujung tahun 2010 ni...tapi yang datang audit sebenar nanti dari MPC yang memang konsultant yang diberi kuasa tuk audit sijil 5s nih...depa tu memang cerewet orang kata habuk sikit pun dia gagalkan kita...

Apa pun timer kasih pada yang bersungguh-sungguh dalam menjayakan 5s kat seksyen NDCDB...

No comments:

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.