.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

15 June 2010

WorLD CuP PunYA CitEr

 PialA KeAguNgaN DunIa

FAKTA MENARIK WORLD CUP

Korea Selatan jualan kondom meningkat semasa world cup,tambah-tambah bila korea menang lawan Greece tu hari...kenapa, tu korang semua dah boleh fikirkan sendirikan..(harap jgn  berlaku kat M'sia we..)

Dan satu lagi jualan Tv Plasma atau LCD meningkat permintaannya sebab mungkin nak lagi feel kot..bila tgk pakai tv LCD...

Tapi kalau kat negara kita apa yang meningkat ek..aku rasa susu ler kot...sebab ramai orang duk tgk kat kedai mamak,dan paling tak pun depa duk oder teh tarik jer...entah mamak tu suker ker tak aku pun tak tahu ler..duk berjam tapi minum jer..heheheh




BRAZIL tetap team yang aku pilih..
Post a Comment

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.