.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

07 June 2010

SaPA tAhU Keta KuRa-KuRa


Ni n3 aku yang kedua dalam bulan jun...agak rajin lak aku tuk wat n3 time nih...Ok mungkin ramai yang dah tahu yang kete kura-kura tu sebenarnya keta Volkswagen.

Ni adalah himpunan keta volkswagen yang terbesar pernah dianjurkan di Johor Bahru di perkarangan Carrefour Sutera Mall.Jadi adalah sikit gambar yang sempat aku snap..

Dah sibuk sangat si  haizi yang nak tgk keta kura-kura kata dia...atapi boleh dikatakan semuanya memang menarik cara mereka make up keta tu...ada yang siap pasang sistem audio yang canggih tuh...

Tapi sayang aku tak dapat nak snap keta ala-ala mpv yang lama tuh...battery phone aku habis la pulak..apa pun layan ler gambar yang tak seberapa banyak tuh..





 yang ni paling cute kot..lady bird

 apa lamabang dah nih..ada sapa2 tahu


 leather seat cantik tuh..
 yg ni pun mmg menarik tema putih n merah
 Ni keta model baru harga RM240k lebih
 tapi tu bendera US tu...bukan M'sia punya

Si haizi asyik nk bergambar jer dgn semua keta





Post a Comment

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.