.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

27 June 2010

PeRnaH KoRaNg tErluPa No PiN


Salam buat semua..hari ni aku nak tulis n3  yang berkisar tentang kehidupan kita seharian...maklumlah makin hari makin canggih dengan pelbagai teknologi jadi perkara terlupa no pi ni mesti pernah terjadi kepada kita kan...

Dan pada aku sendiri pun memang kerap kali berlaku dek kerana banyak sangat benda yang kita buat last-last sekali nak bukak akaun sendiri pun tak boleh kerana terlupa no pin..Aku sendiri pernah pergi nak ambil duit kat mesin Atm tiba jer time aku...boleh aku terus tak ingat aku punya no pin...dan terpaksa balik umah dan ingat balik..heheheeh

Tu dalam kes no pin Atm...belum lagi no pin pasal nak bukak email yang jarang2 aku buka...maklumlah bermacam2 email yang aku buat..dan aku rasa korang pun pernah mengalami masaalah yang sama seperti aku...hehehe

Dan yang semakin kita lupa ialah Ayah Pin.....alah si Pengajaran Sesat Tuh...walaupun tak der kena mengena nga tajuk N3 aku....



No comments:

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.