.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

06 June 2010

SuKanEka 2010 SekoLaH

Salam rasanye mmg dah lama sangat aku tak update blog aku nih....dan sebelum ianya bersawang yg teramat sangat aku rajin-rajinkan jari jemari aku ni utk update blog aku nih..

Tak der apa yang nak aku isukan pun just nak upload gambar semasa sukan anak aku ni berlangsung kekadang tergelak tengok telah anak-anak ni bersukan...memang tak tahu nk buat apa dia orang ni...heheheh lain yang disuruh lain yang dibuat...apa pun sukan hari ni enjoy..

walaupun pada mulanya si haizi ni moody sikit...lepas tu macam-macam alasan dia tuh..ngantuk la..semua ada..apa pun tahniah ler..walaupun dia dapat no 3 jer acara junjung kacang hijau atas kepala..hehehe dapat la jugak medal..


Acara dimulakan dgn jimrobik murid-murid

 Si Haikal memberi sokongan tuk rumah kuning

 Haizi tunggu giliran tuk bertanding


santai sblm amik hadiah

Ye..ye...aku dapat medal

Si mama dia pun dapat hadia gak,no 2 acara ibu

Jom apa lagi peace no war

gaya sang juara musim depan hehehe
 sebelum g mkn kita posing dulu..


hehehhe bapak dia pun nak posing gak..

ni tempoh bertenang sblm pemenang di umumkan

ni la dia pengetua sekolah En Arifin

ni la permulaan acara ibu..

Sorry acara bapak dia tak der coz aku tak masuk..acara mkn donut...aku tgh kenyang time tuh..heheheh

No comments:

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.