.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

23 October 2009

bX-59cppW

salam..buat teman² blogger sekalian,kali ni saja jer kongsi diantara semua pernah tak terjadi bila nak buka blog tak boleh dan dia keluar error bX-59cppW tu...
memang cuak betul pastu dia siap ajar lagi cara nak settle problem tu..ingatkan blog saya dah korap dah...sedih woo kalau blog dah korap bukan senang nak dapat balik followers semua....
last sekali saya tak ikut pun step yang dia ajara tu...fikir baik jer wahhal dalam hati memang cuak gila abis la blog aku......
Bila try byk kali baru boleh bukak balik blog,tu pun g pakai pc member dah boleh baru try kat pc sendiri...heheheh
MUngkin ada yang pernah terjadi kot...dah ramai sangat orang layan blog ni..tu yang jem tu agaknya..

7 comments:

Unknown said...

same mcm gua td...
lame² baru bole...
cuak sket je la...
hahaha

Natsu said...

aku pun kena td. tp kod laen la. kod ape ntah x blh nk tikam nombor lgsung. haha.

AMOI KUSUT said...

penah!
baru kene td..
sengal nyew bl0gsp0t..
ramai bl0gger da cuak gilew td..
tp after 1 h0ur cam 2..
back 2 n0rmal blk..

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

memng susah nak dapatkan follower semula

Emylin_Izlin said...

yurp..td petang mmg sesiapa yg buka blog akan merasai benda yg sama...betul tu...mgkin terlalu ramai yg berblogging..sbb tu kdg2 ader lintas pintas (wah, ayat tak bleh blah, hahha)

sesiapa yg pakar komputer+internet, silalah beri pandangan naper ini terjadi mengikut teori+praktikal ya..hehehe..nak tahu gak

Unknown said...

hahahha sumer kena rupa nya ingatkan saya sorang jer...lawak hari jumaat la kot.

nita said...

salam ziarah..

mmmm..

pelik lak..

saya kena masalah ni ari jumaat lepas..

mmg panik.. ingatkan blog dah ilang..

tapi sya ikut step yg di ajar dan alhamdulillah blogger kembali normal..

rasenyerr ramai yg terkena camni..

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.