.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

12 October 2009

RiWaYat sI BAnTaL BuSyuK

Assalamualaikum
Untuk n3 kali ni ana saja jer nak kongsi pengalaman anak² tentang gelagat mereka dari hari kehari..pelbagai kerenah kan sampaikan kita pun tak tahan dek kerenah diorang ni..sajer jer..kan.

Tapi kali ni bukan kerenah apa pun,tapi si haikal ni la...kisah dengan bantal busyuk dia ni la...nak kemana² mesti dia nak kena bawak..bukan untuk tido jer..nak pergi taska pun dia bawak...nasib baik kalu nak g jalan² dia dengar kata tak payah bawak...bawak pun sampai dalam keta jer la....

Kisahnya dah lama kita orang cakap nak buang jer bantal tu tapi dia tak bagi,sampaikan bucu bantal yg 4 tu dah tak berwarna lagi dia kerjakan sebelum tido..hehehehe.So pagi minggu tu hari mama dia amik 2 bijik bantal busyuk dia tu terus jer potong depan dia,dan cakap kat dia ni nak wat bantal busyuk baru...tapi bagusnya tak nangis pun dia.Biasala..anak laki kan..mana boleh nangis...

Dari 2 bijik bantal busyuk yang lama tu mama dia jadikan 1 bijik jer..lepas tu dia amik terus cium dan suka jer.. yer la bau yang lama tu masih ada lagi kan... korang tengok la reaksi tuan punya bantal busyuk sebelum dan sesudah di operate.

protes la..tu siap korek hidung lagi

ni la rupanya bantal lama dia
taadaa ni la bantal busyuk baru haikal

alamak habis la bantal busyuk aku

tgk masih ok lagi kan saya

tak per lorr janji dapat baru

sapa yang buat bantal tu ha...siap bagi warning laa tu..

Entah² kat luar sana bukan budak jer yang ada bantal busyuk kan...yang dah besor panjang pun lagi dahsyat kan...


Post a Comment

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.