.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

20 October 2009

DuNiA SeNi AnaK² ku

Assalamualaikum


Untuk hari ni saja jer nak kongsi dengan semua tentang hasil kerja anak² ku ketika di taska tempat dia orang duk sehari².Bila di tengok hasil kerja yang cikgu dia orang letak dalam beg kelakar pun ada.


kalau di perhatikan betul² setiap gambar yang mereka berdua warnakan tu sebenarnya ada gambar yang dilukis oleh cikgu mereka,tapi apa yang dah jadi bila pensel warna dibagi pada mereka.Kau orang sumer boleh tengok la..hasilnya...


Kalu kat rumah memang dia orang ni tak dibagi sangat pegang pensel warna,kan nanti satu rumah penuh dengan hasil kreatif diaorang kat dinding....

ni hasil kerja si abang (Haizi)
ni Haikal punya kerja(gmbr bunga sebenarnya)


ni hasil kerja diaorang nga rakan²


ni Haizi punya kerja

ni 2 hasil kerja si haikal

ni la 2 budak yang kreatif tu..

kat atas tu la kerenah dia orang berdua yang nak dilayan,sampai jer kat taska nak kena ajak mandi dulu..lepas mandi saja jer dia orang ni mintak nak suruh beli mee goreng nga air kotak setiap seorang...


Post a Comment

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.