.::My NuffNaNG::.

.::SalAM PerSAuDArAAn::.

.::WeLcOmE::.

.::PeNGiKUt SeTiA Ku::.

21 October 2009

DApaT HadIAh Yg PerTamA

Assalamualaikum....

Hari ni happy sikit lor...coz saya dapat hadiah dari rakan blogger..kerana menyertai peraduan yang dia anjurkan.Kisahnya bukan sengaja nak menang pun..saya tengok posting blog dia yang terbaru dan dia tanya buah apa kah ini...dan saya pun terus bagi jawapan dan betul lak..ayat seterusnya tu saya tak baca pun yang dia cakap kalau sapa betul dapat hadiah....

Tak sangka tetiba dia tinggalkan msg kat blog mintak alamat untuk bagi hadiah...orang nak bagi timer jer...Apa pun terima kasih pada tuan punya blog si emi tu... blog dia memang cantik ler...macam orang dia jugak...korang yang tak pernah layan blog dia boleh la try...klip jer emy blog.


dapat jer terus amik gmbr
dari orang yg bagi
siap bungkus nga old paper lagi
tu la model jam nya..hehehe
ni la rupanya cantik tuh...(harga dirahsiakan)
Apa pun terima kasih kat emi,semoga lain kali anjur lah lagi peraduan tu...semoga murah rezeki lagi....
battery nak kena beli sendiri lor....


Post a Comment

.::My Starz::.

.::NuffNaNG::.